piątek, 10 listopada 2017

Rowerem nad Czorsztyn

Pod koniec tych wakacji pomyślałyśmy, że fajnie by było przejechać się gdzieś dalej na rowerze. Obie byłyśmy w Zakopanem, więc wybór padł na Jezioro Czorsztyńskie.

Odległość jaką miałyśmy do przebycia w jedną stronę to około 42 km, w większości po mało uczęszczanych drogach i wiejskimi ścieżkami.

Czas na przerwę!

Wyruszyłyśmy rano, przejechanie całej trasy tam i z powrotem zajęło nam ok 5 godzin. Jechało się przyjemnie, jedynym kiepskim momentem była sytuacja gdy się lekko zgubiłyśmy i luźno spuszczony pies zaczął nas gonić.. 😧
Ale wszystko dobrze się skończyło. 😌

Na całej trasie otaczały nas piękne i nieco zachmurzone widoki, ale po dotarciu na miejsce było co podziwiać!
Zamek w Niedzicy

Po spacerze po tamie, obejrzałyśmy film o jej budowie i zagrożeniach jakie wcześniej niósł ze sobą Dunajec. Zdjęcia powodzi sprzed budowy tamy robią wrażenie.

Po filmie przyszedł czas na obiad - w Niedzicy znajduje się kilka restauracji, więc nie było problemu. I oczywiście trzeba było sprawdzić temperaturę wody w jeziorze. 😉

Pod koniec wycieczki pogoda zaczęła się psuć, ale udało się największy deszcz przeczekać. 😃

A to cała trasa wycieczki